Nackdel med Tinypic



Bilden har flyttats eller tagits bort. Det här meddelandet möttes jag av istället för min bakgrundsbild. Och jag kan inte byta tillbaka eftersom jag använder en skoldator för tillfället och inte har tillgång till bakgrundsbilden. Men vad bra! Då kan jag ta tillfället i akt att visa hur man ändrar sin bakgrundsbild.

Man kan använda sig av Tinypic för att ladda upp bilder till t.ex. bakgrunden om man vill ha bilder som är bredare än 1000 pixlar. Och nu vet ni redan nackdelen med det. Det finns en risk att de försvinner efter ett tag. Det har dock aldrig hänt mig innan vad jag märkt, så jag är inte allt för orolig.


P.S. Jag har inte varit en aktiv bloggare på ett tag eftersom jag sällan är det i slutet av skolår. Jag hoppas kunna komma igång till sommaren. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0